Allround (financieel) administratief medewerker
Parttime: 24 uur p/week

(springers) is een klein team specialisten in interieurontwerp. Ter hoogte van de Maliebaan beschikken we over een mooi kantoor waar we erg blij mee zijn. Samen creëren we een fijne informele werksfeer waar zowel wijzelf als onze klanten zich in thuis voelen.

Wie zoeken we?
Per direct zoeken we naar een prettige nieuwe collega die ons de belangrijke administratieve ondersteuning kan bieden die we momenteel nodig hebben. We zijn uitdrukkelijk op zoek naar iemand die open is en helder communiceert. Je hebt een zelfstandige werkhouding, maar je kan ook goed samenwerken

Wat ga je doen?
Als allround administratief medewerker ondersteun je de zakelijk directeur van Springers B.V. Samen met haar ben je verantwoordelijk voor alle financiële zaken binnen het bedrijf. Jouw focus ligt vooral op de operationele werkzaamheden, waardoor je veel contact hebt met collega’s en externen (zoals ons administratiekantoor). Je bent flexibel wanneer het gaat om nevenactiviteiten zoals facilitaire en/of officewerkzaamheden. Af en toe begeleid je ter ondersteuning van je collega’s een project, wat je werk afwisselend en uitdagend houdt.

Primair houd je je echter bezig met:

  • Juist, volledig en tijdig verwerken van inkoop- en verkoopfacturen en
  • Verzamelen en versturen van de informatie aan ons administratiekantoor ten behoeve van de salarisadministratie.
  • Controleren, bijhouden en laten aansluiten van de grootboekadministratie.
  • Aanmaken van overzichten ten behoeve van managementrapportages.
  • Opstellen van verkoopfacturen
  • Klaarzetten van betaalbatches en dagelijks verwerken van bankmutaties
  • Het beheren van debiteuren en crediteuren
  • Informatievoorziening opstellen ten behoeve van jaarrekening- en
    interimcontrole door de accountant.
  • Een tijdige en correcte maandafsluiting (samen met ons administratiekantoor).
  • Opstellen van diverse aansluitingen tussen het grootboek en specificaties. Denk hierbij aan salariskosten, omzet, debiteuren en crediteuren analyses.
  • Verwerking van de post en het beheren van de administratieve inbox

Je bent verantwoordelijk voor de uitvoer van financiële processen, en draagt bij aan de standaardisering en optimalisatie daarvan. Jij streeft dus naar verbetering, je bent kritisch en proactief. De uitvoer van die processen doe je zelfstandig, maar je weet ook wanneer je de hulp van je collega’s moet inschakelen. Tot je takenpakket behoren ook een aantal office- en facilitaire werkzaamheden zoals pandbeheer (energie & onderhoud) en wekelijkse boodschappen. Tevens ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van collega’s,

 

Vereist opleidingsniveau:
– HBO denkniveau

Vereiste ervaring:

– min 2 tot 3 jaar in soortgelijke functie 

Beheersing van:
– Microsoft: Word, Excel
– Exact boekhoudpakket

Vereiste talen:

• Nederlands en Engels

Profieleigenschappen

– Punctueel
– Stressbestendig
– Teamgericht
– Snel schakelen en oplossingsgericht denken.
– In het bezit van rijbewijs B;

Voor wie werken we?
(springers) werkt voor een groot aantal klanten in overwegend de particuliere huizenmarkt, maar ook bedrijven weten ons regelmatig voor hun inrichting te vinden. De werkzaamheden zijn uiteenlopend; van het adviseren op interieur tot aan het begeleiden van totaalverbouwingen.

Wat bieden wij jou?
Naast een achttal fijne collega’s, een boel leuke klanten, een sfeervol ingericht kantoor (met tuin!) en een prima salaris, bieden we je vooral een thuiskomen in je werkomgeving.

Ben je geïnteresseerd?
Stuur dan je motivatie en je CV vóór 31 augustus naar admin@springerswonen.nl met in het onderwerp ‘Sollicitatie administratief medewerker’. Wil je nog iets meer weten over deze functie? Bel of mail dan Karima Benali op 06 – 28 14 07 80 (karima@springerswonen.nl).